Reklamace

Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci

Je se zbožím něco v nepořádku? Můžete jej reklamovat následujícími způsoby:

Objednávku můžete rovnou poslat na adresu: RUŠ s.r.o., 250 63 Sluhy 242. Pro urychlení vaší reklamace doporučujeme do balíčku vložit kopii daňového dokladu, číslo objednávky, důvod reklamace a vaše telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. Pro jednodušší vyřízení nám předem napište na metodarus.cz@gmail.cz nebo zavolejte na telefon zákaznické podpory.

Chci vrátit peníze

Pokud chcete vrátit peníze, přiložte k balíčku číslo účtu, na který máme částku zaslat. Na ten vám ji v případě uznání reklamace pošleme do 30 dní od uznání reklamace.

V případě uznané reklamace máte nárok také na proplacení poštovného. Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii podacího lístku z ČP na eshop@jatomamjinak.cz. Náklady na přepravu vám proplatíme.

Chci vyměnit zboží

Pokud chcete zboží vyměnit, nezapomeňte k balíčku uvést, za jaké konkrétně. Toto zboží musí být ve stejné či vyšší ceně než vrácené. Případný cenový rozdíl doplatíte formou dobírky při zaslání nové zásilky.

Při výměně poškozeného či jinak vadného zboží platíme zaslání vždy my. 

Reklamace se nevztahuje na opotřebení spojené s běžným používáním. Reklamovat nelze časopisy a noviny.

Reklamovat můžete celou objednávku nebo její část.

Jak postupovat při vrácení

Nejste se zbožím zakoupeným na eshopu spokojení? Bez udání důvodu jej můžete vrátit do 14 dní od zakoupení. Musí být nepoškozené a nepoužité. Celý nákup nebo jeho část můžete vrátit dvěma způsoby.

Poštou 

Objednávku pošlete na adresu: RUŠ s.r.o., 250 63 Sluhy 242 . V balíčku nesmí chybět informace o tom, že vracíte zboží, kopie daňového dokladu, číslo objednávky, číslo účtu, na který máme peníze zaslat, telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. Peníze vám pošleme na účet do 30 dnů ode dne, kdy nám balíček dorazil. Poštovné v tomto případě neproplácíme.

Co když chci vrátit jen část nákupu?

Jestli jste si objednali více věcí a chcete vrátit jen část z nich, připište prosím tuto informaci do vráceného balíčku a předem nám zašlete informaci na email metodarus.cz@gmail.cz pro snadné vyřízení.

Tyto informace mají pouze poradní charakter. Chcete-li se dozvědět vše o právech a povinnostech zákazníka a prodejce, doporučujeme projít naše Obchodní podmínky.

© ARSYLINE 2020
Upozornění
Zavřít
Zboží bylo úspěšně přidáno do košíku

V košíku máte zboží v celkové hodnotě 0 Kč s DPH

Pokračovat v nákupu Zobrazit košík